Satış Öncesİ Destek
Teknİk Bİlgİlendİrme Toplantıları
Sertifikalı sistem mühendislerimiz ile birlikte ürün, proje, teknoloji özelinde iş ortaklarımız ve iş ortaklarımızın müşterilerine satış sürecine destek vermek amaçlı düzenlenen toplantılardır.
Demo / POC
Müşteri taleplerini karşılamak üzere, çözümlerimizin fark yaratan teknolojik üstünlüklerini ortaya koymak, taahhüt edilen hizmetleri / özellikleri göstermek için, ürün özelinde yapılan teknik çalışmalardır.
Şartname İnceleme
Özellikle ihale içeren satış süreçlerinde müşteri tarafından tanımlanan, teknik ve idari şartnamelerin incelenerek, ürün / hizmet konumlandırılması sürecidir. Deneyimli sistem mühendislerimiz tarafından İncelenen şartnameler teyit edilir veya gerekli olduğu durumlarda değişiklik talep edilerek, takibi yapılır.
İhtİyaç Analİzİ / Ürün Konumlandırma /Kİtlİst
Sertifikalı ve tecrübeli sistem mühendislerimiz tarafından, müşteri ihtiyaçlarını karşılamak ve en uygun çözümleri sunmak üzere, teklif edilecek ürün / hizmet listesinin rekabet koşulları gözetilerek belirlenmesidir.
Teknİk Dökümantasyon
Müşterilerden gelecek taleplere istinaden, eğitim dökümantasyonu, proje dokümantasyonu veya ürünlerin teknolojik fonksiyonlarını tanıtma amaçlı hazırlanan içeriklerdir.
Rekabet Analİzİ
Temsil edilen markalarla ilgili, yerel ve global pazar koşullarının incelenerek, olumlu yönde fark yaratacak teknoloji ve hizmet içeren özelliklerinin analizinin yapılması, iş ortaklarına ve iş ortaklarının müşterilerine sunulmasıdır.
İş Ortakları İçİn Eğİtİmler
İş ortaklarımızın satış süreçlerine katkıda bulunmak ve rekabet avantajı sağlayabilmek adına düzenlenen marka, teknoloji ve satış odaklı eğitimlerdir.
Satış Sonrası Destek
KURULUM
Satış süreci tamamlanan ürün ve çözümlerimiz için, müşteri ortamında gerekli kurulum ve entegrasyon hizmetlerinin sunulmasıdır. Bu hizmetler, satış süreçlerine destek verme amaçlı olarak, iş ortaklarımıza teklif edilmektedir.
Müşterİlere satış sonrası İhtİyaç duyulan bakım ve destek hİzmetlerİ sunulabİlmektedİr.
Özellikle ihale içeren satış süreçlerinde müşteri tarafından tanımlanan, teknik ve idari şartnamelerin incelenerek, ürün / hizmet konumlandırılması sürecidir. Deneyimli sistem mühendislerimiz tarafından İncelenen şartnameler teyit edilir veya gerekli olduğu durumlarda değişiklik talep edilerek, takibi yapılır.
TEKNİK EĞİTİMLER
Satış sonrasında düzenlenen, ürünlere ilişkin yönetim, arıza tespit ve çözüm yollarının aktarıldığı eğtimlerdir.
DANIŞMANLIK
Tanımlı hizmetlerin dışında kalan danışmanlık ve destek çalışmalarıdır.